mandag 31. oktober 2011

Candy buffet og bryllupskaken

Næh, er det liv i meg?! 

Selv om det, med disse blogginnleggene, kan se ut som at vi lever i bryllupsbobla enda, så stemmer ikke det helt altså. Likevel har jeg noe usakt når det kommer til det temaet, derfor ENDA et bryllupsinnlegg. 

Men bedre enn ingenting, right?!


Amerikainspirert igjen - we love it! Skal si denne ble populær! Hadde faktisk ikke trodd det, men ALT ble borte, og det var mer enn det ser ut som. De små cellofanposene kjøpte jeg vel på Panduro, om jeg ikke husker feil. Bildet på bordet har jeg selv tatt på en av mine første ferier på Hesnes (Grimstad).

Så var det på tide å vise fram bryllupskaken. Tanken var å ha tre kaker; en som representerte bruden, en for brudgommen og en for oss sammen. 

Mellom bruden og brudgommens kaker, skulle det være icingbro. Dette klarte jeg dessverre ikke å få til.


Det sorte som er gjemt litt bak den øverste hjertekaken, er en hundepote laget av sort marsipan.


I dette bilde er det dårlig fokus, men det er det beste jeg har av hvordan det så ut på kakebordet. 


Inni: pasjonsfruktfromasj
Oppå: ekstra hvit marsipan
Blomstene er laget av marsipan, det samme er slipset. Tiaraen er laget av rosa royal icing.



2 kommentarer:

  1. Mye takket være meg så fikk vi tømt godtebordet :) Digga det. Og lekre kaker.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails